Skärpning

Gud jag är så jävla trött på negativa människor. Herregud vad allting kan vara besvärligt. Jobbet är tråkigt, alla är elaka, man kan inte åka i väg på semestern man alltid har velat åka på för lille Per-Ola är bara ett år och barn kan inte flyga förrän de är minst fem, man kan inte träna fast man vill för det är så jobbigt att ta sig till gymmet och man är sååå trött på kvällen. Sånt jävla skitsnack. Är jobbet tråkigt och man inte trivs - men leta ett annat jobb och säg upp dig då. Vill du åka på semester - men köp en biljett och åk då. Jag tror Per-Ola sover hela vägen. Vill du träna, få tummen ur och ge dig i väg till gymmet då. Allvarligt talat. kan inte hela mänskligheten ta och rycka upp sig? Ja, självklart kan man vara nere ibland, det är väl var och ens mänskliga rättighet...men att ha ett jobb man hatar och gnäller över men ändå inte ens lyfter på fingret och försöker söka någonting annat är helt otroligt. Jag är ledsen, men man kan bara hjälpa sig själv. Det finns ingen annan som fixar saker och ting åt en. För guds skull, sluta klaga och ta tag i ditt liv för f-n. För övrigt vill jag tillägga att jag inte klagar. Jag är förbannad på omvärlden. Det är skillnad.

Kommentarer
Postat av: M

lille Per-Ola skriker troligen som gris hela vägen, eller iaf när du försöker sova lite. Barn under 10 år borde få sömnpiller i maten på flyget.

2009-11-25 @ 22:41:35
Postat av: Nissa

Håller med dig,det blir vad man gör det till! Föresten: Varför ska man vara sämst.. om man berättar något för någon så ska dom bräcka en.. med att vara sämst!! Den som mår sämst vinner.. kan du förklara? Äh ha kul och må bra. Inte nöjd.. gör något åt det annars skyll dig själv! Ps ang barn och flyg.. fungerar med mutor.

2009-11-26 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback