Världens fulaste klädesplagg

Jag var inne en sväng på Stadium i dag och vad fick jag se på en galge om inte världens största och fulaste sparkdräkt. Den var så hiskeligt ful att jag var tvungen att ta kort på den. Ta kort på kläder. Det händer inte så ofta. Antagligen var det väl tänkt att det skulle vara någon slags bekväm outfit som man skall utföra yoga eller några andra märkliga kroppsrörelser i men jag lovar att om någon gick till en yogaklass i den där så skulle hon (eller han?!?) bli utslängd. Det skulle inte funka eftersom övriga närvarande på klassen inte skulle kunna koncentrera sig eftersom de bara skulle stirra, peka och skratta. Hela tiden. Vad hände när någon kom på det här plagget egentligen? Var det en blind person? En treåring? En blind och full treåring? Herregud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback