Jag har ett elproblem

Nu har det hänt igen. Elen är knäpp. Den här gången är det inte en tvättstuga utan en lägenhet. Elen var borta. Ring EON. "Nej vi förstår ingenting, elen skall vara på". Ring hyresvärden. "Nej vi förstår ingenting, elen skall vara på." Ring EON igen. "Nej vi förstår verkligen ingenting, elen skall vara på." Till slut ringer hyresvärden tillbaka och meddelar att lägenheten är plomberad. Ring EON igen. "Nej vi förstår ingenting, elen skall vara på." "Eh, nej, lägenheten är plomberad." "Eeeh...vad har du för lägenhetsnummer? Oj då. Vi har gjort ett misstag. Det här var ju inte så bra." De hade lyckats plombera fel lägenhet. Heja. Dock är problemet löst nu. Men jag undrar om det har med mig att göra. Jag har uppenbarligen ingen tur med el. Påverkar jag el negativt? Är jag en elproblemsperson? Jag bara undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback