Damn you, granne

Frågan är om jag kan ha världens mest korkade grannar. Bevis:
1) De snor använda kuddar (ja jag vet att jag tjatar om det, men jag är helt fascinerad)
2) De envisas med att kasta saker i soptunnan nere i tvättrummet trots att den är full. Följaktligen ramlar skräpet ner och lägger sig i högar över hela golvet.
3) De kan inte kasta saker i rätt sopkärl. Står det "plast" så ligger det bananskal där. Står det "glas" så ligger det plast. Står det "kompost" så ligger det en cykel. och så vidare.
4) Är soprummet fullt så sprider de sopor i hela soprummet så att man knappt kommer in.
5) De snyter sig så att det ekar i hela byggnaden.
6) De lyssnar på schlagermusik. Högt.
7) De respekterar inte varandras tvättider utan kan dra över upp till 10 minuter.
8) De vägrar ringa om trasiga lampor i trappuppgången (ja JAG tänker då inte göra det).

De är säkert fula också. Dessutom är säkert deras barn också fula. Och snoriga. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback