Hämndrim

Hej du idiot som snodde min kudde
kan tänka mig att du heter något så fånigt som ludde

ditt fån vet du inte vad som är mitt
tydligen trodde du att det var ditt

jag tycker att du verkar ganska dum
det längsta ord du kan uttala är nog "hum"

om jag visste vem du var
jag bryr mig inte om du är far

jag skulle dig med nöje gärna strypa
åtminstone vill jag se dig i stoftet krypa

en spark där bak kan du få
hoppas att du bryter en tå

din jävla snåljåp köp dina egna prylar
vargen som snart tar dig mot månen ylar

Häpp!

Kommentarer
Postat av: Anna

tummen upp! :D väääääl skrivet.

2009-09-09 @ 21:53:46
Postat av: Anna H

Ja, som sagt jag tycker att du ska författa en bok. Den skulle bli succé :-) Hoppas att du får tag på den jäveln som tagit kuddarna.

2009-09-10 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback