Jävla hyresvärd

Så här ser det ut utanför min tvättstuga. Mina grannar fattar tydligen inte att man skall slänga skräpet i soppåsen alternativt de har jävligt svårt att sikta. Dessutom kan jag tillägga att min hyrsevärd är helt. Jävla. Dum. I. Huvudet. Jag har nu ringt TRE gånger och klagat på att de stänger av strömmen till tvättstugan vid 21 istället för 22 (eftersom tvättiden slutar 22 så vore det ju logiskt att ha ström hela tiden). Senast förra veckan. Har de åtgärdat det? Nix. Vad hände ikväll? Jo strömhelvetet stängdes av vid 21. Inte nog med det, i ena tvättmaskinen har jag mina tre kuddar (ja jag har tre stycken).

Maskinhelvetet verkar ha gått sönder för den går inte att öppna. Alls. Mina kuddar ligger därinne och eftersom de har byggt en tvättmaskin i stil med Fort Know utan varken knappar eller luckor eller nånting som gör att man kan bryta sig in så ligger mina kuddar där. Dessutom börjar jag jobba halv sju i morgon så jag måste åka hemifrån 05.40 vilket innebär att jag får skriva en lapp till mina kära IQ-befriade grannar och hoppas på att de har så mycket vett att de inte slänger mina kuddar i soptunnan alternativt snor dem. Jag skall ringa fastighetsskötaren för FJÄRDE gången och nu kommer jag fan inte att vara trevlig längre. Jag är så jävla FÖRBANNAD. GRRRRR.


Kommentarer
Postat av: M

Tänk om du hade haft en MacGyver.. Han hade hjälpt dig, med lite tejp och en ståltråd och något som smäller...

2009-09-11 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback