Got you!

Jag läser en bok nu och den är SÅ jävla bra. Helt otroligt. Jag vill bara läsa och läsa och läsa och annat som sker runt omkring mig är mest störningsmoment som hindrar mig i läsningen. Om jag tänker berätta vilken bok det är? Inte en chans. Annars dyker det alltid upp någon lustigkurre som säger något i stil med "ja den är jättebra men slutet sög" eller "den var bra tills den eller den dog" alternativt "du skulle bara veta vad som händer på sidan 325". Sedan sitter man där och undrar om det verkligen händer något revolutionerande på sidan 325 eller om personen i fråga bara sade det för att jävlas. Så därför tänker jag inte säga vilken bok det är förrän jag har läst ut den. Men den är så jävla bra. Ha! 1-0 till mig, bokmarodörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback