Internet suger

I brist på bättre saker att göra kan man surfa på Youtube. Lyssna på den här låten. Eller den här. Jag fattar inte att internet kan vara så tråkigt. Alla dessa sidor som folk påstår att de hittar hela tiden, var finns de? Det finns ingen ändå på hur folk hittar roliga klipp på djur som gör konstiga saker, sidor med bilder och citat, historier och så vidare. Var finns de? Jag letar och letar, tar upp Google och söker lite halvhjärtat på något roligt ord som "smurfgurka" och får hela sju träffar (det trodde jag faktiskt aldrig). Vem orkar gå in på alla de där sidorna och se om det är nåt att ha? Nej, internet är passé. Kan det inte komma något nytt, roligt att sysselsätta sig med istället? Alternativt att alla som vill får tillgång till en internetsekreterare som söker fram allt roligt och användbart material åt en så man slipper bry sig? Ja, så vill jag att det skall vara. Så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback