Konsten att gå ner i vikt

Jag bläddrade lite i Amelia i dag, en tidning som jag egentligen tycker är rätt kass men ändå köper ibland. Sedan sitter jag där och läser ledaren, horoskopet, recensionerna av böcker och film och en eller två artiklar och tycker resten av tidningen är skräp. Hur som helst, i dag var jag tvungen att bläddra i den eftersom det på framsidan omnämndes en fantastisk bantningsmetod som skulle få användaren att gå ner fyra kilo inom nån viss tidsperiod. De här bantningsmetoderna är allihopa lika korkade men jag var tvungen att kolla. Och visst, när jag hade slagit upp artikeln så deklarerade man stolt att den HÄR bantningsmetoden gjorde att man gick ned ett kilo i veckan samtidigt som man faktiskt fick äta sig mätt!!! Ja för att gå ner i vikt handlar verkligen om att späka sig, inte äta normala portioner och gå omkring ständigt hungrig. Så. Jävla. Dumt. Rör på dig och ät dig mätt på normal mat så går det precis hur bra som helst att gå ner i vikt. Det handlar kanske om VAD man äter också. Idiottidning. Idiotläsare som betalar för skiten. Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback