Chockerande

Kan det här vara dagens mest överhypade nyhet? Eller årets, kanske? Bra jobbat, Aftonbladet. Hoppas att alla journalister som jobbar för er är stolta över sina arbetsuppgifter. Verkligen.
I morgon styrs kosan för övrigt norrut. Väldigt mycket norrut. Så mycket norrut att jag inte är riktigt säker på om området är klassificerat som svenskt eller inte. Det oroar mig dock inte. Oroar mig gör dock myggen. Finns det inte jättemycket mygg i Norrland? Typ enormt mycket? Och är de inte jättestora? Som elefanter? Och så finns det inte någonting som egentligen biter på dem? Inte ens eldkastare? Inte för att jag har en sådan men OM jag skulle ha det så skulle den packas ned, var så säkra. Nåja, vi får väl se om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback