Fyrverkerier och kassa bartendrar

...har betraktat den första deltagaren i årets musikfyrverkeri-sm och resultatet var...nja. Helt ok i början och slutet men i mitten var det en lång paus? Vad hände där? Nja, dagens show var nog inte vinnaren. Ser fram emot dem som skall tävla på torsdag, fredag och lördag =) Kan för övrigt meddela att de godaste alkoholfria drinkarna i Norrköping görs av O´Learys och Manesa. Jag har större erfarenhet av O´Learys och på Manesa har jag bara druckit en än så länge...men inledningen ser mycket, mycket bra ut. Förresten, borde inte alla bartendrar med lite självrespekt kunna blanda goda alkoholfria drinkar? Ser jag ut som någon som nöjer mig med lite tranbärsjuice och sprite hopvispat i ett glas? Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback