Underhållning

Häromdagen skulle jag köpa en tidning. Hade precis gått på semester (jippeeee!!!) och allt jag ville ha var en lagom intetsägande och lättsmält blaska som jag kunde ta med mig hem och bläddra lite i. Det var tydligen lättare sagt än gjort. Det finns hur många tidningar som helst men till 99% så är det bara skräp. Det var biltidningar, skvallertidningar, vetenskapstidningarna som annars brukar fungera som plan B var helt ointressanta...träningstidningen som såg lite intressant ut hade jag redan, en tidning om "de verkliga resultaten av de vanligaste plastikoperationerna (som om jag kunde bry mig mindre)"...i min desperation blev det till slut en "höstspecial" som bestod av alla kläder man skall ha på sig i höst och all mat man skall laga då. Toppen. Jag som precis har påbörjat semestern hävdar att det fortfarande är sommar och har jag någonsin använt något av alla de recept som stått i någon av de där tidningarna...nåja. Köpte min tidning, åkte hem och läste i tio minuter innan jag somnade. Succé =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback