Hett villebråd

Jag är en pennsnattare. Det är sant. Nu menar jag inte en sån som "lånar" folks pennor och "glömmer" att lämna tillbaka dem, alternativt en sådan som helt enkelt plockar med sig pennor som ligger på folks platser och sedan använder dessa pennor som sina (jag tycker så jävla illa om er! Lägg ner! Det är tack vare sådana som er som jag alltid är utan bläckpenna när jag behöver en! Skaffa en egen jävla penna! Och ta med den så slipper ni sno från andra!). Nej jag snor reklampennor. Det är det bästa jag vet. Oftast får man gratis pennor på mässor, krogen (därför skall man alltid betala med kort, man får en penna) och studiebesök och vad det nu kan vara. Ibland är pennorna fula och håller i fem minuter. Ibland är de snygga och håller i fem minuter. Men ibland händer det: man hittar en penna som är snygg OCH bra, den ritar kraftfulla streck och håller hur länge som helst. Det här är för närvarande min trofé. Den är snygg OCH bra. Dessutom kan jag stoltsera med att jag gör något bra samtidigt som jag gör reklam för andra så att de gör samma sak. Att jag sedan bara använder pennan hemma för att igen skall sno den, är en annan sak. Oh, den är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback