Jag kommer att vinna

Hur sabla lång tid skall det ta för en kundtjänst att svara på ett mail egentligen? Jag skickade det i förrgår och fick ett automatgererat mail tillbaka "tack för din fråga, vi återkommer så snart vi kan". Typ. Plus "det är inte möjligt att svara på detta mail eftersom det är autogenererat". Tacka f-n för det. Hade man kunnat svara på det så hade de haft en miljon mail från irriterade kunder som undrar när f-n de skall få svar. Vi snackar inte en fråga av svårighetsgrad klass hjärnkirurgi som jag ställde. Jag vill att de skjuter fram min tidningsprenumeration ett nummer eftersom jag inte fick det första numret i tid utan köpte det själv eftersom jag inte fått någon tidning. Tydligen är det dock en otroligt svår och komplicerad fråga att svara på. Alternativt att de på kundtjänsten är jävligt konflikträdda. Då kan jag berätta en sak. Ni jäklas med helt fel person. Banzai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback