Jag vill tacka...

Alla dessa galor. Nu är det nytt år och det bara vimlar av galor. I går var det P3 Guld (såg det bara som hastigast och det var så jävla dåligt. Publiken satt vänd FRÅN programledarna som för övrigt verkade ha knarkat på friskt innan de gick på scen) och det är idrottsgalan och Golden Globe och Oscar och Grammy för att inte tala om välgörenhetsgalor till förmån för femtielva olika ändamål. Man blir ju helt matt. Dessutom är det ju så jäkla genomskinligt att det inte är på grund av alla fina priser och utmärkelser som publiken är där. De är ju där för maten. Och spriten. Det skulle i alla fall vara det enda skälet till att JAG skulle befinna mig där. Om jag nu skulle göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback