Konsten att förstöra ett konditionspass

Tack vare min kära pulsklocka så har jag upptäckt att jag gör åt fler kalorier när jag själv sätter ihop ett konditionspass än när jag kör ett spinningpass. Inte för att jag är besatt av att förbränna kalorier, men det ger ett ganska hyfsat mått på hur hårt man har kört. Och ja, jag har jämfört träningspass som är i stort sett exakt lika långa. Nu tror jag inte att jag själv är en träningsguru utan jag tror snarare att det handlar om spinningtränarnas otroligt kassa musiksmak. Vem orkar ta ut sig och köra som en galning när man hör Lena Philipsson yla i högtalarna? Helst vill jag bara gå ut därifrån och är sååå nära att bara ge upp, gå ut och göra något annat. Men eftersom jag är väluppfostrad så väljer jag att stanna kvar. Tacka vet jag egna konditionspass där man kan köra Linkin Park, Queen, Robbie Williams och Nickelback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback