Konsten att inte bränna sig på en ugn

Jag blir ta mig f-n galen. det började med att jag brände mig på höger tumme. När jag skulle ta ut gallret ur ugnen. Det gjorde ont, men vad fasen man lär sig av sina misstag, Trodde jag. Lagom till att det hade läkt så brände jag mig på höger lillfinger. Eftersom jag brände mig på tummen förr gången så vred jag på handen och nu lyckades jag bränna mig på andra sidan av handen. Tydligen. Det gjorde ont som f-n och det har tagit ett tag att läka eftersom jag river upp såret varenda gång jag tar på mig handskar. Nu har jag i allafall fått det att läka igen. Vad händer då? Jag skall ta ut en plåt ur ugnen och bränner mig på höger pekfinger. Allt inom loppet av en vecka. Ugnen måste banne mig vara ett designat mordvapen. För det är banne mig inte MIG det är fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback