Nytt år

1 januari är för mig ett mysterium. Här sitter folk och lovar att de skall börja träna, äta nyttigare och så vidare. Dessutom är man lite skönt småbakis och redo för att kanske gå lite i affärer och tröstshoppa lite eftersom man ändå har liiite ont i huvudet. Vad händer? Allting är ju ta mig fan stängt. Gymmet är stängt. Alla affärer är stängda. har man tur kan man smita in på ICA och handla lite käk. Om man lyckas pricka in deras begränsade öppettider, vill säga. Det enda som uppvisar normala öppettider är fan i mig pizzeriorna. Grattis. Där gick det nyårslöftet åt skogen, liksom. Inte för att jag har som nyårslöfte att äta eller träna eller uppföra mig på nåt viss sätt (jag är ju redan för härlig) men om jag hade det så skulle jag bli asförbannad. Jäkla land att vara stängt. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback