Puh

Jag fattar inte alla dessa soldyrkande människor som år efter år åker utomlands för att lägga sig och steka på stranden. Alternativt att de år efter år ligger och steker sig på stranden i Sverige. Eller steker sig i solen någon annanstans. Själv känner jag mig som en vampyr. Sommar i all ära, det är trevligt...men stå i solen? Aldrig i livet. Småjoggar mer eller mindre (mindre, orkar inte jogga men det lät bra) mellan fläckarna av skugga. Ställer mig längst bak i skuggan om jag kan, är helst inomhus där det finns AC och överväger att heller svälta ihjäl om det inte finns någon mat hemma och enda vägen att få det är att gå genom ett soligt parti. Hu. Sommar i all ära men inte utan AC, skugga och en sabla massa glass. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback