Varmt

Hur kan folk överleva i denna värme? Jag begriper inte. Själv har jag tillbringat större delen av dagen på sängen, helt enkelt på grund av att allting annat har känts för jobbigt i värmen. Alternativen att gå ut och ta en promenad, bada eller köpa glass känns som oöverkomliga berg just på grund av att de alla innebär att gå ut. Usch. Lyckades ta mig ut på balkongen för en stund sedan, då gick det i alla fall att sitta där utan risk för att få solsting. Och så finns det människor som bor i länder där det är varmt året om. Jag begriper inte. Verkligen. Inte.

Kommentarer
Postat av: Nissa

2 bokstäver:AC. Har köpt en och den är placerad i sovrummet. Undrar varför denna underbara grej ej inköptes förra sommaren. Visst kostar den men det är sååå värt det, skulle med glädje betalat massor mer (hur mycket är sömn värt för dig?). Kanske värt att prova?

2010-07-05 @ 16:00:04
Postat av: Katta

Fast sovrummet är faktiskt det mest svala rummet, det är snarare de andra rummen som är problemet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback