Varför man inte kan lita på en Polar FT7

Jag har en digital pulsklocka (jag tror inte det finns pulsklockor som inte är digitala men för att undvika missförstånd så...). På skärmen så har det i nedre högra hörndet mystiskt och plötsligt dykt upp en tvåa. Alltså siffran två. Med en rund ring omkring. Den har inte funnits där förut och jag vet inte varför den finns där nu. Jag har tryckt på en massa knappar och navigerat i menyer och jag fattar ingenting. Vad jag än trycker på och oavsett hur länge jag trycker på det så är tvåan där. Varje dag så tittar jag på pulsklockan och tvåan är fortfarande kvar. Den blinkar inte, ändrar inte form eller färg eller någonting annat, den bara är där. Jag vet inte vilket syfte den fyller. Det är nästan lite otäckt. Det är som om den väntar på någonting. Avvaktar. En vacker dag kommer den där tvåan att göra någonting. Och jag vet inte vad. Och plötsligt kändes mitt liv som plockat ur en Stephen King-roman. Huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback