Pengar

Nu jäklar skall här bytas fonder. Jag brukar vanligtvis pytsa in mina pengar på lite fonder och sedan låtsas som om det regnar, kolla till dem lite då och då för att kunna konstatera att jag faktiskt fortfarande HAR några pengar kvar och sedan låter jag dem sköta sig själv. Nu har jag fått nog. Jag har några idiotiska fonder som jag investerade i för några år sedan som hade den goda smaken att störtdyka och sedan lägga sig på en betryggande låg nivå. Det här har retat mig till vansinne men jag har lämnat dem i fred och godtroget ansett att de så småningom kommer att räta upp sig själva igen. Men icke. Nu är i alla fall mitt tålamod slut. I helgen har jag bytt fonder och investerat och det är inte slut än. Nu skall jag engagera mig och bli rik, sådeså. Siffror är ju i själva verket jätteintressant. Verkligen. Jätteintressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback