Tondövhet, go away

Jag har tagit upp ämnet tidigare men av någon konstig anledning så händer det ju inte ett skit. Jag KRÄVER en förändring. Jag snackar eurodisco på spinningpass. Det är en sak om man nu skulle köra det i högtalarna på gymmet, det spelar inte så stor roll för då kan man ändå köra sin egen musik i mp3-spelaren. Men på spinningpasset så MÅSTE man ju lyssna på det som spelas. Om då 100% av musiken utgörs av entonig, dunkande eurodiscotechnoskit så förvandlas passet till en enda lång tortyr. De flesta instruktörer brukar ändå lyckas relativt bra men tränare K har begåvats med noll musiksmak och noll känsla för takt. Jag försöker undvika hennes pass men hoppar hon in som vikarie i sista stund så är det kört. SÅ. Jävla. Dåligt. Hoppas hon blir beordrad att spela bättre musik. Eller ännu bättre: hoppas hon får sparken. Sluta förstör mina spinningpass ditt tondöva skrälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback