Gymidioter

I dag hade jag en nästan perfekt gymupplevelse. Vädret var vackert, det var lagom varmt, himlen blå och fåglarna kvittrade. Det innebar att alla idioter befann sig ute i det fina vädret och inte på gymmet. Inga puckon som satt och pratade på maskinerna och tog upp onödigt utrymme, ingen idiot som gick omkring och pratade i mobil, inga fjantar som stönade som om det gällde livet så fort de skulle lyfta något (nej ni blir inte starkare ju mer ni låter, det är en missuppfattning). När jag kom till gymmet så var det i det närmaste tomt. Det dök upp kanske en handfull människor under tiden jag tränade, men det var överkomligt. De hade vett att hålla sig ur vägen och inte irritera mig. Underbart. Fler sådana dagar, tack =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback