Måndagsnöje

Finns det något roligare att göra än tvätta en måndagskväll? Jag har funderat och funderat, men kommer verkligen inte på något. Det skulle möjligen vara att ha jobb kvar att göra som borde ha varit klart för två veckor sedan men som man skjutit upp av tusen olika anledningar men nu bestämt sig för att göra. Dessutom har man satt upp ett mål att man inte får gå och lägga sig förrän man är klar med det där förbaskade jobbet. Jag kan meddela att det tar oerhört lång tid om man är okoncentrerad och surfar samtidigt som man jobbar. Men klart är det. Och dessutom blev det sent. Smart, där.
För övrigt har jag precis upptäckt att den mobilkamera som jag förfogat över i 2,5 år har en zoom! Äntligen! Jag var helt övertygad om att de inte hade det. Visserligen en digital zoom så den är kass, men ändå. Undrar om jag skall ta det här som ett tecken på att faktiskt läsa bruksanvisningarna när jag köper tekniska prylar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback