Spring, spring, spring

Vad är det med alla dessa springande människor? Plötsligt och rån ingenstans så råder det någon slags löparfeber i landet. Alla verkar springa. Hela tiden. Dessutom har de inte på sig de där fladdriga adidasshortsen som en annan hade för några år sedan (många år sedan, hatar att springa...och de där satans shortsen åkte bara upp mellan benen hela tiden så man var tvungen att springa och dra ner dem hela tiden under passet...asjobbigt och obekvämt som fan) utan nu är det exklusiva löpartights som gäller och till det en matchande löparjacka. Helt galet. Missförstås mig inte, jag är ett stort fan av träningskläder i funktionsmaterial och vägrar kategoriskt att träna i något annat men vart kommer denna fluga ifrån? Vart övervintrade den? Hur långlivad är den? Och vart kommer den att ta vägen när den dör?

Kommentarer
Postat av: Tindrah

Förstår mig inte heller mig på det där med löparutstyrseln med tights, det måste ju vara grymt obekvämt! Själv har jag bekväma, löst sittande kläder som andas. Vem vill se ut som en välstoppad julkorv på språng? :P

2010-05-12 @ 08:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback