Dagens investering

En sådan här har jag investerat i idag. Jag har varit lite skeptisk mot hemmaträningsprylar tidigare (mest baserat på att jag väl känner till min egen förmåga att köpa saker som jag sedan använder en eller ingen gång). Jag har tidigare haft ett par gummiband men de torkade ihop (!) och gick sönder, så bra var de. Just det, jag köpte även ett hopprep en gång men man fick inte ta upp det ur förpackningen i affären så när jag kom hem så var det för kort så jag kunde inte använda det. Bra, där! I alla fall. I min nya roll som småbarnsförälder-som-ännu-inte-får-träna-hårt-på-gymmet så kör jag barnvagnspromenader varvat med styrkeövningar hemma. Dock är det sååå tråkigt att köra armhävningar så jag investerade i en sådan här för att få lite motivation. Testade lite och kära Casall Multi E Wheel var faktiskt enkel, smart och rolig att använda. Herregud, nu låter jag som tv-shop. Men jag LOVAR, jag får inte betalt för att skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback