Hata saker som inte funkar

Åh, jag blir galen. Här sitter man i lugn och ro och passar på att surfa medan man borstar tänderna (man skall alltid göra minst två saker samtidigt och då speciellt när man borstar tänderna eftersom det är så tråkigt) och så funkar inte den sida man skall surfa in på. I det här fallet Facebook. En ganska harmlös sida och jag skulle kunna surfa på andra sidor men nu hade jag bestämt mig för just den HÄR sidan. Försöker och försöker och inget funkar. Skitsida. Till slut får jag något slags lustigt meddelande som säger "hoppsan det gick inte att komma in på sidan". Hoppsan? HOPPSAN??? Vad är det för idiotmeddelande? Och varför fungerar inte skitsidan? Berätta vad felet är istället för att säga "hoppsan". Det är sånt som gamla tanter säger. Nu funkar det i allafall igen. Det var f-n på tiden. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback