Payback time

När man är ute och promenerar med barnvagn så har man tillgång till obegränsad makt. Det är helt otroligt, plötsligt har man tillgång till ett verktyg som ger en möjlighet att ploga sig fram genom folkmassor som öh...någon gjorde i bibeln. Plötsligt kan osnutna ungar och jobbiga ignoranta människor som man möter på stan inte tränga sig längre. När man har en barnvagn framför sig så kan de inte gå rakt fram och tränga sig förbi utan de måste gå åt sidan och ge utrymme för MIG att ta mig fram. Härligt =) Förut har jag alltid irriterat mig på dessa idiotiska människor som tar trottoaren i besittning som om de tror att det vore Gud. Nu kan jag plötsligt gå rakt fram och dessa irriterande knäppskallar måste helt enkelt gå åt sidan. Nu måste jag även påpeka att jag INTE förvandlats till en av de där knäppmorsorna som tror att en barnvag ursäktar vilket idiotiskt beteende som helst. Nej, jag håller mig till min sida av trottoaren och flyttar mig när jag kan men åh vad skönt det känns att ha möjligheten att köra av hälsenorna på människor som går alldeles för långsamt framför mig. Move it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback