Snorungar

I dag var det dags för inhandling på allas vårt kära ICA (säga vad man vill men vem kan låta bli att älska en matkedja som regelbundet skickar ut rabattkuponger och schyssta erbjudanden med typ 4 kr rabatt på saker man köper ofta? Det är inte mycket pengar men jag ÄLSKAR att få saker gratis. Bring it on, bara). När man står i rulltrappan i lugn och ro så kommer det några snorungar springandes bakom oss och skall tränga sig förbi. Usch. Jag hatar sånt. Jag struntar fullständigt i om ungarna är 2 år eller 10. Det är inte det minsta gulligt. Jag flyttar mig banne mig inte en centimeter, de får vänta på sin tur som alla andra. Vet hyfs, snorungar. Och vart är föräldrarna? Lite moraliskt ansvar, tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback