Akta bebisen

Folk har så mycket åsikter. När jag tränade på gymmet för ett tag sen så körde jag armhävningar med fötterna på golvet och så tog jag stöd med händerna på en bänk (stå helt på golvet fungerar inte så bra nu för tiden). Under tiden jag kör styrketräning så märker jag att en kille glor på mig. Det är inte inbillning utan han glor och glor och glor. När jag till slut står där och gör mina armhävningar så kommer han fram, tittar på mig och säger "akta bebisen!". "Eh du, det är ingen fara" säger jag. "Den är van". Varpå killen i fråga ger mig ett tveksamt ögonkast och går därifrån. Vad trodde han? att jag skulle lägga mig på magen och rulla runt? Hänga mig i taket och se hur lång tid det skulle ta innan jag ramlade ner? Springa runt, runt i en cirkel tills jag blev yr och ramlade ihop? Och varför trodde han att jag skulle lägga någon som helst vikt vid vad han, en helt okänd (och uppenbarligen korkad) människa sade? Kan någon förklara för mig varför det finns så otroligt många korkade människor i världen? Vart kommer de ifrån? Är det någon som föder upp dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback