Nytillskott...

...i biblioteket. Har sneglat på den förut men läge för lite mer hemmaträning i framtiden i kombination med bokrea gjorde att jag slog till. Allvarligt talat, det här med att folk tjatar om att "det är så svårt att träna när man har fått barn" och "man har aldrig tid". Vilket skitsnack. Tid har man visst, det är bara att prioritera. Är man hemma så har man hur mycket tid som helst, det är bara att välja vad man vill göra av den. Vill man sitta och glo på tv hela dagarna så gör man det. Vill man prioritera promenader och styrkeövningar så gör man det. Sluta gnäll, för tusan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var det bästa tyckte jag! Alla promenader man tog på dagarna. Kanske inte i snålblåstens december och januari, men annars tyckte jag att föräldraledigheten var fantastisk! När Freja var 6 månader och jag gick en promenad och satte mig på en filt i parken och läste en bok medan hon sov middag i vagnen. Lovely! Sedan var det inte BARA bra heller.. men ibland så ;)

Postat av: Katta

Eller hur! Dessutom kan man ju vara lite smart och slänga in lite styrkeövningar när bebisen sover, alternativt tillsammans med den...benböj med bebis i bärsele är ju effektivt, har jag hört :-)

2010-10-04 @ 22:49:11
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback