Snart ledig...

Jag måste bara säga att i helgen städade jag mitt skrivbord. Från att ha suttit och trängts med ett otal prylar (som just nu står inträngda i bokhyllan, ser för jävligt ut men bättre att ha dem bakom ryggen än framför näsan) så har jag plötsligt oceaner av utrymme framför mig. Jag kan faktiskt ställa saker på skrivbordet och ändå ha en massa plats över. Helt sjukt.
Nåväl, nu har jag 12 dagar kvar att jobba innan jag går på ledighet. Frågan är vad man gör när man är ledig? Läser? Surfar? Bakar? Herregud, jag måste skaffa mig en hobby. Jag vägrar se på dåliga såpor på tv. Jag kanske skall lära mig sticka. Eller knyppla. Eller måla. Eller snickra. Eller...hm. Jag återkommer. Skall fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback