Höstpromenad

Tog tillfället i akt och gick en promenad nu när det är SÅ himla fint ute (vart man än vänder sig så håller folk på och konverserar om vädret som om det är det mest häpnadsväckande sedan hjulet uppfanns. Det blir faktiskt höst varje år). Fotade lite på vägen men lyckades inse hur disträ jag var när jag på vägen plockade ur de gamla batterierna ur kameran, satte i de nya och sedan svor över att kameran ändå inte ville fungera. Pillade lite och insåg efter en stund att jag lyckats ta ut de gamla batterierna, ta upp de nya ur väskan, sedan lägga tillbaka de nya batterierna i väskan samtidigt som jag satte tillbaka de gamla i kameran. Bra jobbat. Lyckades efter viss förvirring krångla in de nya batterierna i kameran och då gick det bättre. Har för övrigt insett att det är jävligt svårt att köpa ny jacka när magen är så stor att jackorna inte går att knäppa. Inte går den att hålla in så man får någon aning om huruvida jackan kommer att vara knäppbar om några veckor heller. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback