28. Där tränar jag helst

Lätt. På gymmet. Jag har tränat på lite olika gym både här och i Stockholm och det här gymmet är det bästa jag har tränat på. Personalen är jättetrevliga, de är med och köper in nya prylar (kettlebells och TRX, exempelvis) så att man har möjlighet att variera sin träning. Dessutom är det fräscht och snyggt och det är en bra blandning av folk som tränar, tror inte det finns någon personlighet som INTE är representerad där...dessutom måste jag ha ett ställe att träna på. Jag kan inte bara träna hemma för det funkar inte, då blir jag inte motiverad utan uttråkad och så blir det ingenting av. Jag måste komma iväg till ett ställe där jag blir motiverad. Springa t ex kan jag inte göra själv utomhus för då blir jag så uttråkad att jag ger upp innan jag ens tagit på mig skorna. Men är man på gymmet så MÅSTE man ju springa på löpbandet för det rör sig ju faktiskt under fötterna på en, man kan inte riktigt smita undan springandet lika lätt. Men det är egentligen bara springa jag tycker är tråkigt, cykla och ro är skoj och styrketräning är jätteroligt. Därför är det ju toppen att kunna ta sig till ett ställe som erbjuder allting jag vill ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback