Lördagskrasch

Jag avskyr sega datorer. jag avskyr dem så mycket att jag ibland ger dem lite hjälp på traven för att de skall öka takten lite. Som i går till exempel. Jag skulle stänga av datorn men när den tagit ett tag på sig att försöka stänga Windows så tröttnade jag och stängde av datorn med powerknappen. Med resultat att datorjäveln kraschade. När jag nu försöker sätta på den så spottar den ur sig helt obegripliga kommandon i stil med "unknown...boot..." och felsökningskoder liknande "0x0000567ex8888". Typ. Tack för det. Sabla tur att jag för inte så länge sedan kopierade alla bilder jag har. Nu hoppas jag på att eländet går att sparka igång igen. Fast sög inte till datorn att jag kallat den för "eländet" eller "datorjävel" för då misstänker jag att den blir ännu mindre samarbetsvillig än vad den redan är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback