Trött, tröttare tröttast

Eftersom man ibland (när man varit i Sälen) måste gå upp mycket tidigt (ca fem på morgonen) och detta av flera anledningar (den största är att man har en bebis) så blir man då ganska trött. Detta är inte så bra när man skall köra bil. Jag letar för fullt efter något uppiggande att ta och detta är inte så lätt som man kan tro. Jag dricker inte kaffe (äcklig, avskyvärd dryck) och inte Cola (lika äcklig, kan inte förstå hur någon i hela världen kan betala pengar för skiten) och kan (tyvärr, har jag insett) inte äta godis varenda gång jag skall hålla mig vaken. Mitt senaste knep är den här drycken. Inte helt bra, eftersom jag dricker kaffe så sällan (aldrig) så blir jag lite piggare trots att kaffemängden är mikroskopiskt liten...men det håller i sig i en kvart innan jag blir lika trött igen. Jag letar vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback