Babysim del II

I morgon är det dags för babysim igen. Nu känns det rätt ok eftersom jag vet hur jag skall köra för att hitta dit, men även var alla grejer ligger och hur jag skall tänka (när man har bebis är det inte bara att springa tillbaka och hämta det man har glömt i skåpet. nej här gäller det att vara planerande och ta med sig allting man behöver i chica plastpåsar). Har gjort upp en preliminär plan inför morgondagen med vad som skall packas vart, hur saker skall delas upp i olika påsar och vart de olika påsarna skall tas med i badhuset. Dessutom har jag en plan för hur saker skall hanteras efter badet, vad som skall läggas vart och vilka moment som skall utföras i badhuset respektive hemma. Återstår att se om planen håller. Jag återkommer i ärendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback