Babysimfacit

Jag vill bara börja med att säga att min plan höll. Tack vare att jag hatar att komma för sent och därför alltid ger mig av löjligt tidigt (vad sägs om en timme innan när det tar ca 6 minuter att köra till badhuset) så har jag alltid tid på mig så om det händer idiotiska grejer så spelar det ingen roll för jag hinner ändå. I dag hade badhuset bestämt sig för att det var en bra dag att måla om så omklädningsrummet var stängt. Återstod ett minimalt omklädningsum på övervåningen. Hade ju varit en bra idé om det inte hade varit babysim och alla därinne skulle trängas med barnvagnar, bilbarnstolar, etc. Och ja, man måste ta med sig de utrymmeskrävande prylarna för 1) det är i dem man förvarar alla sina grejer 2) annars snor någon dem. Efter att ha försökt göra mig så liten som möjligt i ett hörn med alla prylar så tröttnade jag på alla osnutna ungar som sprang omkring och ställde mig i vägen istället. Förargade säkert någon men folk slutade springa omkring iallafall. Dessutom blir min dag alltid ljusare när jag lyckas irritera någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback