Konsten att hitta ett badhus

I dag var vi på babysim. Innan var jag lite nervös. Inte på grund av själva simmet i sig, utan för att vi faktiskt skulle komma fram i tid. Till saken hör att jag är extremt dålig på att hitta. Extremt. Dålig. Eftersom jag själv känner till hur usel jag är så brukar jag alltid se till att kolla upp resevägen på internet, se till att jag verkligen vet hur målet ser ut (med parkeringar, etc) samt starta mitt resande extremt tidigt så att jag har tid att åka vilse och sedan hitta rätt igen. Nu har jag ju varit på badhuset tidigare men alltid till fots så jag hade ingen koll på var parkeringen låg. Hade kollat upp allting på internet så jag kände mig rätt säker. På att inte köra fel alltför mycket. Åkte i allafall i väg till badhuset och insåg efter en stund att jag kört fel. Förstås. Jag hade kört in på rätt väg men kört förbi parkeringen och fick vända och åka tillbaka. Men eftersom jag visste att jag skulle köra fel så hade jag åkt hemifrån tidigt och därmed hade jag gott om tid på mig. Men HUR svårt kan det egentligen vara att göra ASSTORA skyltar så att ALLA hittar ÖVERALLT???

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också åkt förbi infarten till simhallen ett antal gånger :)

Postat av: Katta

Visst suger infarten? Det borde finnas en 2 meter hög skylt som det står CENTRALBADET på.

2011-02-10 @ 16:27:13
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback