Spinning

Jag har inte varit på ett spinningpass på evigheter, till en början slutade jag gå på dem för att det var en stor mage i vägen och det var ruskigt obekvämt att cykla. Numera så ligger de lite fel tidsmässigt men framför allt så tycker jag att de inte är särskilt roliga att gå på. Tränarna är inte särskilt bra och inte musiken och/eller passen heller. Jag har tappat inspirationen, kan man väl säga. Istället brukar jag sätta mig på en egen cykel och köra ett eget spinningpass. För att liva upp mitt eget pass ytterligare så kanske jag borde köra lite som den här killen?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, jag tror jag ska inleda alla spinningspass jag går på, på det där sättet. :D

2011-02-24 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback