Stadiumrabatt

Träningsnörd som man är så läser man ju några träningsbloggar. När jag i en av dem fick reda på att man fick 15% på kläder på Stadium under resten av veckan så var det ju bara att gå ner till stan för lite inköp. Poängen var att man skulle ta med kläderna till kassan, hänvisa till jointhemovement.se och då få rabatten (nån kampanj de har nu, ta tipset och kör på bara =). I kassan hade de dock ingen aning om någon kampanj på kläder. Tjejen i kassan fick ringa till någon annan person som inte heller hade någon aning om rabatten. Jag envisades dock och hänvisade till min lästa träningsblogg. Personen i andra änden av luren skulle kolla upp detta med någon ytterligare person och ringa upp tjejen i kassan igen. Värsta proceduren, alltså. Till slut ringde personen i fråga upp och visst hade jag rätt. Jag fick mina procent :D Intressant dock att köra en kampanj som personalen i butikerna inte känner till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback