Surf

Jag behöver hjälp. Surfhjälp. Jag har surfat runt på hela Internet och nu är det slut. Jag har ett par sidor som jag besöker varje dag och när jag läst dem så är det slut. Det finns ingenting mer att läsa. Alla andra verkar ju hitta massor av roliga och intressanta sidor. Vilka är de? Jag har aldrig förstått det. Jag har uppenbarligen missat något. Det här är sidorna jag besöker:
www.facebook.com (kommentarer överflödiga. Det är som knark, har man väl börjat så kan man inte sluta)
www.aftonbladet.se (tycker egentligen att det är en värdelös, värdelös tidning med usla journalister och urdåliga artiklar men det är som en bilderbok för vuxna. Snabb underhållning och man kan roa sig lite utan att behöva engagera sig)
Fyra olika träningsbloggar. Jag skulle kunna skriva ut adresserna men jag orkar inte. Det är i allafall fyra olika tjejer som skriver om träning på ett rätt underhållande sätt och jag blir glad och motiverad av att läsa hur de tränar.
Ja det var det. Sedan har jag några sidor till som jag besöker några gånger i veckan men kanske inte dagligen. Det är tragiskt. Jag behöver surfhjälp. Men jag vet inte vart jag skall få den ifrån. Vart är alla roliga, fantastiska och underhållande sidor som alla andra hittar hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inte så mycket mer att surfa runt på... Så kolla denna sida ;)

http://www.slutet.se/

2011-01-19 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback