Google+

Det här med Google+ alltså. Vad skall det vara bra för? En sida som har exakt samma funktioner (förutom bildhanteringen. Jag måste erkänna det, Google+ har en sjukt snygg bildhantering) som Facebook men som har gett dem lite annorlunda namn för att inte FB skall stämma skiten ur dem. Istället för att klicka "gilla" så klickar man "+1". Wow, liksom. Dessutom är Google+ sjukt händelselöst eftersom man knappt har några kompisar som är reggade där vilket gör att det inte dyker upp några statusuppdateringar alls. Och på tal om statusuppdateringar förresten, hur gör man då? Skall man logga in på både Facebook och Google+ för att skriva exakt samma sak? Är inte det lite väl internetnördigt? För att göra det lite intressantare borde man snarare skriva "Jag är skitpigg" på Facebook och "Jag är skittrött" på Google+. Busigt. Dessutom orkar jag personligen inte engagera mig i mer än en av alla dessa hypade sociala medier åt gången. Jag föredrar att leva mitt liv framför att sitta framför datorn och skriva om det. Sådeåså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback