Ilskeutbrott

Jag blir galen. Jag hatar när saker och ting inte gör som jag vill. Värst blir jag när jag är hungrig. Jag måste äta med jämna mellanrum (max ca fyra timmar emellan maten) annars blir jag grinig, kinkig, sur, gnällig, kan inte fokusera på någonting annat än att hitta/äta mat och blir vansinnig om någonting kommer i vägen för min jakt på mat. Det spelar ingen roll om en vänlig människa kommer fram till mig och säger något snällt, jag är redo att brotta ner vem som helst som står i vägen mellan mig och maten. I dag var jag inte enbart utan mat en längre stund än vad jag ansåg vara rimligt, jag skulle öppna ett juicepaket och lyckades spilla ut en stor del av paketet p g a en idiotisk öppning (allvarligt talat, VEM designar öppningar på juicepaket? Må du brinna i helvetet) och nu sitter jag och har svarat på en kommentar i bloggen. Men den syns inte. Jag har lagt upp den flera gånger och klickar man på "kommentarer" i inlägget så finns den medräknad i antalet kommentarer men texten ligger inte där. Jag blir galen. Jag försöker och försöker men det funkar inte. Jag blir argare och argare, spottar och fräser och svär för mig själv. Jag överväger allvarligt att ta datorn och hiva ut den genom fönstret (kontoret ligger på fjärde våningen) i ren ilska. Antagligen borde jag ta ett djupt andetag och lugna ner mig själv men jag blir så ARG. Jättearg. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback