Träningskläder

Jag har blivit besatt av kläder. Det är sant. Jag. Men nu snackar vi inte vanliga kläder (eller vad man nu skall kalla det. "Ovanliga" kläder?) som man har på sig om dagarna (är man mammaledig så är man inget modelejon, precis) utan träningskläder. Jag har blivit helt galen i träningskläder. Eftersom träning är mitt största intresse så är det väl ingen jättekonstigt men det har tagit oanade proportioner. Från att innan lilla O:s tillkomst ha klätt mig i svart, svart och åter svart på gymmet så kör jag nu endast neonfärger. Starka färger skall det vara. Starkt lila, rosa och turkost. Det har aldrig hänt mig förut. Är det mammagenen som har slagit till? Kommer jag att spöka ut min dotter i samma färger? Kommer jag att tvinga på lilla O lila benvärmare när hon börjar dagis? Kommer jag att börja köpa träningskläder även till henne? Kommer vi att köra träningspass tillsammans i exakt matchande kläder i framtiden? Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback