Dålig placering

I dag skulle jag köpa salt. En lätt uppgift, skulle man kunna tycka. Nix. Gick runt varv efter varv i ica-butiken och hittade ta mig f-n allting annat än salt. Tusen hyllor och inte ett sabla paket. När jag efter tredje varvet började bli riktigt irriterad så började jag leta efter någon att fråga. Det fanns ingen. Ingen. Efter ytterligare några rundor (och svordomar) så hittade jag saltet längst ned vid golvet i en mer eller mindre suspekt hylla. Sabla matbutiker att ha dålig service. Är det meningen att man skall köpa ett paket kakor i ren ilska och tugga i sig dem för att undvika att istället slå någon i huvudet? Skall man köpa godis för att tröstäta när man väl kommit ut ur butiken för att man är så irriterad? Skulle inte tro det. Jag faller inte för era onda planer, butiksägare. Moahaha. Haha. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback