Seriebrist

Eftersom det bara är idiotiskt dåliga serier och diverse skräp på tv så utgör dvd räddningen. För tillfället håller vi på och tittar på hela Vita Huset, en helt sjukt bra serie som jag inte fattar att jag inte sett tidigare. Hur som helst. Nu skall vi snart inleda allra sista säsongen och det börjar bli jobbigt. Man vill ju se vad som händer samtidigt som man inte vill att serien skall ta slut. Vad man än börjar titta på sedan så blir det ju oerhört svårt -om inte omöjligt- att slå Vita Huset. Jag försöker dock göra reklam för Baywatch som en tänkbar efterträdare, ett förslag som dock hittills inte fått något som helst genomslag. Ett annat alternativ är självklart MacGyver men jag är även öppen för andra kvalitativa förslag. Dallas? Fem myror är fler än fyra elefantar? Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback