8. Favoritmat

Favoritmat beror lite på humör och tillfälle, men visst finns det viss mat som jag fördrar framför annan =) En riktigt saftig hotellfrukost tillhör definitivt favoriterna, nu händer det väl kanske inte så ofta att man bor på hotell men gör man det så är frukost ett måste. Då skall det vara en maffig buffé med flera olika sorters bröd, pålägg, juice, fil och yoghurt, flingor och müsli, grönsaker och frukt...lyckas jag inte ta om minst en gång så ser jag det som ett personligt misslyckande :D Jag gillar att äta och försöker att äta ca var tredje timme för att hålla blodsockret uppe men misslyckas med jämna mellanrum för att jag har annat för mig eller helt enkelt är för lat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback