Utmaning med tema träning

Jag brukar tycka att sådana där bloggutmaningar är ganska ointressanta, men i den här bloggen så ramlade jag över en som handlade om träning. Den kan jag ju förstås inte motstå. Själva utmaningen sträcker sig över 30 dagar och man skall skriva om ett ämne per dag, i tur och ordning. Den uppmärksamme läsaren upptäcker att nr 25 saknas, så om ingen kommer med ett förslag där så får jag komma på nåt själv =)

1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4. I min träningsväska

5. Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning

8. Favoritmat

9. Mina inspirationskällor

10. Då mår jag som bäst

11. Favoritkonditionsträning

12. Favoritidrott

13. Mitt bästa kosttips

14. Favoritmellis

15. Då tränar jag allra helst

16. Favoritlivsmedel

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

19. Hälsa för mig

20. Det här åt jag idag

21. Därför tränar jag

22. Min favoritfrukost

23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare

26. Så sover jag

27. Detta klara jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst

29. Detta tränar jag allra helst i

30. Glöm inte att…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback